Idag, ikväll

Klockan är åtta minuter över elva, över tjugotre närmare bestämt. Vi har varit runt på second hand-butiker idag jag och J. Hittat fina pinnstolar för hundra kronor stycket. Hittat ett stycke bokhylla som faktiskt var fin. Den kostade 600 kronor. Vi ska hyra en lådbil modell större nästa vecka och åka runt och hämta möbler samt lämna möbler. På tippen ska vi lämna grejerna.

Jag sov till klockan två idag. Eller ja, klockan fjorton skulle man väl kunna kalla det också. Det är inte bra att sova så länge. Man blir lite märklig sen när man väl ska vara vaken. Liksom bakfull.

Hungrig är jag också. Mest hela tiden. Var in i en provhytt idag på Åhléns och kom på att jag börjat få gubbmage. Gubbmage är inte sådär jättekul. Särskilt inte om man är tjej. Nu ska det ätas regelbundet. Och ätas nyttigt. Hur ska det här sluta...

Har suttit och skrivit in en hel massa dikter i mitt nya anteckningsblock idag. Om jag orkar så kommer det bli rätt så fett med alla de där dikterna, handskrivna, i ett tjockt block.

Nu borde jag gå och sova. Imorgon borde jag tvätta. Imorgon MÅSTE jag tvätta. På fredag bär det av igen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits