ZZZZZZZZZzzzzzzzzzz

Så var den onsdan över och helt plötsligt befinner jag mig i en torsdag.

Utanför fönstren kraxar en arg skata, undrar vad han är så sur över?

 

Träffade de gamla skrivarna i Fatbursparken på kvällen. Satt och ljög lite på en filt, käkade grillad kyckling och vattenmelon. Luggen bjöd på äckliga oliver och Stress-Britt på oätliga vindruvor. Apan bjöd på ketchup och Stjärnan på öl. Själv bjöd jag på... mig själv. Ja, och filtplats i gröngräset såklart. Sen kom Alias och han bjöd på gitarrmusik så det stod härliga till!

Sen en svensk klassiker a´la skrivarna. Gröne Jägaren med karaoke och sen iväg till diverse sunkhak. Lyckades med två stora bedrifter idag. 1) bli antastad av gubbslem 2) få Shirley Clamp och Sandra Fucking Dahlberg på hjärnan efter två timmar för mycket på Jägermeistern....

Nu är klockan sent. Eller tidigt.

Dags att sova.

Hepåer.


Kommentarer:
Postat av: Alex

Så går det när verkligheten virar in en i sin slemmiga filt! Gubbslem!

2005-08-18 @ 22:05:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits