poesi poesa

Trots det enormt fåniga namnet poetry gangbang kan jag inte låta bli att gilla idén. Ja, idén om ett friare poetry slam... även om jag kanske är lite partisk just nu. Vann en av uttagningarna till finalen 10 december, igårkväll. Roligt att stå på scenen, roligt att träffa en massa fina vänner, Kattis och Jeppe, Mimmi, Majja, Apan, Alex och Sot-Johan. Och J fick höra mej läsa för första gången. Det kändes bra.

Annars sitter jag mest ute i skogen och lyssnar till tystnaden och hemglassbilen. Hur ofta kan man köra hemglassbilen på ett sånt litet område? Eller är det jag som hallucinerar?
Var med fina Jaqee och hennes roliga musikanter i helgen, kul med ett nytt band att trängas med i trång buss. I fredags lilla folkets hus i Söråker och i lördags något större Dieselverkstaden i Nacka, Ladyfest. Var på efterfest på Street och dansade mig glad till härlig ska.

Är fortfarande förkyld och trött men det känns som att jag är på väg att komma igen nu!

Har ännu inte fått internet eller telefon hemma men det skulle komma igång nästa vecka tror jag. Tills dess har jag mobiltelefonen som livlina till omvärlden.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits