cykla

busskortet har gått ut. suck. funderar på att sparka igång cykeln och tuta iväg till arnos i trollbäcken och handla... förråden börjar sina här hemma... vet inte om jag orkar. är rätt trött. och lat. framförallt lat. men motion ska ju vara bra har jag hört. kanske man borde... eller så går jag och sover istället... vi får se sa blinda sara... kanske lite betapet kan ge energi? jag är beroende!
www.betapet.com

 - - -

puh! cyklade till trollis iallafall. så fort jag kom ut på gudöbroleden började det hagelstorma. typiskt. någon ville nog ge en hint om att det inte var läge att ge sej ut och syckla idag. fick se en massa snödroppar iallafall. växte precis vid vägen mitt i all smuts. det var bra gjort.
nu kommer snart herr rörmokare. hoppas han inte får skrämselslag av stökigheten här... fast är man van att rota i folks äckliga toaletter kanske man inte är så lättskrämd. vem vet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits