fina fisken!

solig dag igen. det verkar som om det startats en ny tradition, solvädertraditionen. intemejemot. 
käkade lunch med majja på åhléns, vegobuffé, fina fisken!  köpte nya fina vita gummistövlar. stöllvar! fina fisken! åkte till stallet med magnus. körde sabrina med giggen. i solen. det var fina fisken!
köpte hamburgare. åkte hem. käkade burgaren. fina fisken! har spelat betapet (såklart). det går inte sådär jättebra men det är roligt ändå. trots att jag är en rätt dålig förlorare. nu är klockan natt och jag ska duscha av mej alla vita hästhår och all hästlukt. sen ska jag sooova. imorgon åker vi till ryda. det blir också fina fisken! och dom vita gummistöllvarna får åka med. dessutom ska vi åka första klass. fina fisken! känns som att jag har fått lite dille på att skriva fina fisken. men... det blir fina fisken! huvva, jag är nog lite trött. gonatt. gå å lägg er.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits