hönsen

hönsen
De smälter väl in i gräset de små rackarna där de ligger och gottar sig i solen!


Kommentarer:
Postat av: miriam

åh tack gode Gud ( eller Eric kanske) att vi, både du och jag, ska till ön nästa helg. Å att vi ska dit samtidigt i sommar. Det känns riktigt skönt !

När jag läser din blogg blir jag alltid så inspirerad. Jag gillar ditt sätt att skriva, och dina tankar. Det finns fler än jag som funderar på stort och smått, och som ser saker runtomkring. Ibland kan man undra. Dessvärre ska jag skriva mitt ex-jobb nu. Och det ska ju se ut på nåt visst sätt. Jag känner mig trängd av formalia. Vetenskapligt språk och sätt att skriva finns inte i mig naturligt. Jag vet vad det är, känner igen det när jag läser det, men gillar det inte gillar inte att skriva så. Det är kanske det, att jag inte tycker det är vackert och därför inte ser anledningen till att använda det. Har blivit rätt kräsen med åren. Förutom med idioterna då, karlarna. Där har jag för mycket överseende. Och då menar jag inte utsidan. Där kämpar jag in absurdum för att jag ska hitta nåt fint i varje person som dyker upp, eller lära mig tycka om det som är... konstigt.

Hoppsan kerstin, kanske får starta en egen blogg, istället för att skriva i din. Men du, vi ses snart, om inte innan så nästa fredag. kram på dig. vad fint huset är.

2006-04-27 @ 14:16:47
Postat av: jesper

konstig sida


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits