näru

nä, kanske är det här med poetry slam inte min grej. men nu har jag iallafall provat. hade nog ångrat om jag inte varit med. kändes fint att ha J, brorsan och katten där. jag och brorsan pratar om att fixa en ny uppläsning typ den vi hade på dieselverkstaden, med musik och hela kitet. det blir något helt annat när man slipper tävlingsatmosfären. det blir något helt annat än ståuppkomik. och jag ska försöka göra några lite mer seriösa inläsningar av mina texter. kanske med J:s musik i bakgrunden. det är roligt. och det är roligt att prova nya saker. saker som man har provat kan man aldrig ångra att man inte gjort. och det man gjort ska man heller aldrig ångra. jag har blivit mycket för att aldrig ångra saker. jag försöker lära mej istället. nu ska jag nog fortsätta sura och istället spela lite betapet. just det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits