söndag

välkommen hem J! det har varit ensamt här ute i stugan...

i fredags var kattis här. jag lagade fisksoppa med saffran och så drack vi ett glas vitt till. det var fint. fina fisken! sen gick vi upp och slötittade på tv. katten sov mest hela tiden. hon är så trött stackarn, mycket stress och jobb. ajaj.

igår lördag var vi till stadsmissionen i gröndal. jag fyndade en liten trasmatta att ha framför ytterdörren, en fin mössa med stor tofs på, ett armband och en hanson-skiva till mimmi! sen käkade vi pizza i sumpan innan jag åkte och träffade mimmi med flera. vi var hos hennes polare i bredäng och sen på punk-konsert
på ett kina-hak i handen. märklig tillställning. jag och mimmi kände att vi inte riktigt hörde hemma där. men hennes vänner var snälla och fina människor. skönt att vara på rätt sida av stan och att komma hem skapligt tidigt.

nä, nu ska jag nog vila en stund.

tjapp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits