kontakter

borde försöka bli bättre på att hålla kontakten med mina vänner. har så många som jag verkligen borde höra av mej till lite oftare, men det blir liksom inte av.

är fortfarande sjuk. börjar tröttna på allvar nu. men snoret håller i sig och febern likaså. tog mig till haninge centrum och gick på apoteket. verkligen spännande. satt och svettades floder på bussen. mysigt. trevligt. handlade mat också. ett litet lager så jag klarar mej. vet inte när jag kommer till civilisationen nästa gång. har handlat polenta, kan bli god gröt, har handlat ris och potatis och andra nyttiga saker som till exempel clementiner. har blivit clementinberoende.

nu är jag skittrött. borde kanske sova en stund. men det är ju så tråkigt!!! borde tvätta också. kanske skulle göra det istället. borde borde borde borde. äh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits