tack

ja tack du mary uhwana för din fina kommentar. dock vet jag inte hur den skall tolkas. men där fick jag ju lite att tänka på iallafall. typ. kan jag behöva.

för övrigt är jag apa-trött (som luggen skulle sagt) och somnade i soffan på lunchrasten.
har rännt runt med pärlan och apan idag efter jobbet. det var kul. hittade ingen fin kopp iallafall.

lagade ruggigt äcklig mat på jobbet men jag och J åt palsternackssoppa på chutney till kvällsmat. jag avgudar deras bröd. ge mej receptet någon innan jag blir våldsam. schyssta brön...

jag har fått dille på apelsinsmak. typ apelsinjuice, apelsinsaft, apelsin.... apelsin. kanske skulle äta en apelsin? nä, lite kamomillte blir bra.

nu är klockan tie över nie. dags att sova om en strax. tomorrow är en annan dag.

Kommentarer:
Postat av: Christoffer

Hej igen!

Letade du efter en kopp att köpa?
Isåfall kan jag rekomendera ett jättemysigt
litet krukmakeri vid sickla köpcentrum.
Det ligger liksom på en mystisk hemlig gata bakom köpcentrumet som heter Järnvägsgatan.

Där finns ett antal hantverksbutiker b.la krukmakeriet där världens goaste tjej jobbar. Hon heter Ullis, det är Ullis som gör och designar allt. Hennes handgjorda koppar är stilrena med varma färger.

Kanske något för dig?

Trevlig upptäcksfärd. Med vänliga hälsningar Chris


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits