stenungsund-landskrona

i ett sovande landskrona. folk ligger väl i sina sängar och har bakfylleångest och grubblar på vad de egentligen gjorde igår. jag har kommit på att jag inte gillar det som kallas folkfest. du vet, shirley clamp, tomas ledin osv... på högsta volym, med högsta äckelhetsfaktor som lag... och största promillehalt i blodet... usch...

torun malin och jag skötte merchen med vana händer, även om det inte hände så mycket som vi hade hoppats. men det var roligt som vanligt. mitt lilla eldframträdande på scenen blev en flopp eftersom pappa G inte riktigt förklarat hur det där enorma tomteblosset funkade. jaja, det får bli en annan gång på ett annat ställe. även om jag kände mej lite idiotisk där jag stod med en gul pinne i handen.

jag och J fick lyxen att sova i varsin säng i ett eget rum. det händer väl en gång på miljonen men när det händer är det alltid lika fint. nu ska vi hoppa in i den härliga caravellen och åka tillbaka till stockholm. nu ska vi HEM! och imorgon är jag ledig...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits