utmanad!

Jaha du Erika, du har fått mej till att svara på dumma frågor! Bra gjort!

5 saker jag har i min frys, sett i ett funktionellt perspektiv
- bröd
- kött
- gröna ärter
- hembakta kakor
- frysklampar

5 saker jag har i min garderob (jag har ingen garderob, jag har däremot fem banankartonger under snedtaket. samt en enorm klädhög på soffan.... )
- en salig röra
- en salig röra
- en salig röra
- en salig röra
- en salig röra

5 saker jag har i min bil
- skräp
- kassettradion Roadstar (originalstereo från -86)
- två gröna kuddar med vita moln
- tält och liggunderlag (bra-å-ha-grejer...)
- bensindunk (tom)

5 saker jag har i min handväska
- plånbok (en börs i manchester för kort och sedlar, en liten i skinn för mynt... tantigt!)
- näsdukar
- nycklar
- mobil
- skräp


Nu innebär det här att jag tydligen skall skicka vidare de här frågorna men eftersom jag inte känner så många som bloggar så skiter jag i det. Om någon blivit inspirerad kan dom väl svara på frågorna på sin blogg och sen skicka länken till mej.

Nu ska jag gå upp. Klockan är ju ändå tjugo i tolv. Gomorron!


Kommentarer:
Postat av: Erika

Visst är det fånigt när man känner sig manad att svara på skräp egentligen =) Jag faller varje gång, för tänk om det där kedjebrevet slängs. Göran har faktiskt hjälpt mig en eller två gånger att skriva och skicka hemska brev.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits