gifterier

så fick torun och martin varandra till slut. det vackraste bröllopet någonsin i den vackraste trädgården i det vackraste av tält och bland de vackraste av människor. jag är trött nu men ändå rätt nöjd över att vara hemma igen. mat-fixet gick bra. väldigt bra. alla blev mer än mätta. alla beundrade hönorna och tuppen torsten. de är ju så fina att man inte kan annat än att beundra dem! så enormt stora och fina med sina pälsiga snöskorsfötter!

ikväll har jag och J och ivan varit här hemma. dom har tittat på fotboll och jag som hatar fotboll (ja, jag vet att hata är ett starkt ord...) har grillat hamburgare, lagat potatisar i ugnen och fixat cole slaw. fotbollsmat.
har varit ut med mina sallatsodlingar och kryddodlingar till växthuset och även planterat ut tobaksplantorna i där. sen har vi suttit på berget och tittat på solnedgången och filosoferat i största allmänhet. nu är det kväll och vi ska snart sova. gör det ni också. god natt. vi ses!

Kommentarer:
Postat av: Per

Hej Sofi, kom precis på att det var ett tag sen jag tittade till din blogg, jag försöker kolla lite då och då så att jag håller mig uppdaterad. Hoppas allt är bra med dig, det vore kul att ta en fika snart! Fast det är å andra sidan sånt man säger som aldrig blir av, men du kan väl slå en pling om du är i uppsala så får du komma och dricka kaffe.

2006-06-30 @ 08:50:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits