proveriprovera

provar lite allt möjligt. provar att läsa till J:s musik, det går sådär men har hittat några grejer som kanske kan funka.

är dödligt sugen på tacos. bara måste ha tacos idag! ska rota i frysen ute i förrådet, vi har köttfärs där som jag fick av mor och far. eller så får det bli tacos med bönor och svamp, det är också mumma.

dagens länktips:
www.p-danielsa.com
gå in på musik och på hackås-tacos och bli sugen du också!

annars har jag skrivkramp. det jag skrev igår var nog inte sådär jättehöjdarns ändå. jaja. vi får se...

- - -
16.10

så har man gjort arnos livs då. de e krejjer de. tog en sväng in på modevillan också. skrämde skiten ur de förnäma tyresökärringarna med mina mjukisbrallor och palestinasjalen... där fick dom. kan dom behöva. en liten uppfriskare så att säga. ikväll ska det ätas tacos för glatta livet. ba så ni vet.
tjao så länge. /eder skärmsläckare i vårvintern

Kommentarer:
Postat av: MajjaStar

Hackåstacos är GRYMMEN! Fan nu blev jag sugen på....tacos!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits