Surkart

Det här med flunsa är inte min grej. Inte flundra heller för den delen. Tycker att rödspättor till exempel är läskiga djur. Men det var inte det jag tänkte skriva om nu.Utan om flunsa, denna högst onödiga sjukdom som drabbar alla som har haft oturen att födas till människa. Det känns liksom så onödigt när man inte är pårikt-sjuk någonstans utan mest är en självömkande klump som ligger i sängen och gnäller sådär patetiskt  "jag är töörstig, jag har tråååkigt, nu tror jag att febern går upp liiite..." hur kul är det att vara den där klumpen och hur kul är det att umgås med en sån klump?

suck. nu börjar godiset ta slut också. värdlöst. och mitt gula skrivblock är borta i röran. också värdelöst.
hejdå. ring inte mej. jag ringer er. hejdå. igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits