"4H e nånting för dej dej dej dej..."

vissa saker försvinner liksom aldrig ur ens liv hur lång tid det en går. 4H verkar vara en av de där sakerna i mitt liv som aldrig kommer att försvinna. misstänker att det är den där eldsjälen som ställer till det. men jag trivs med det. Nu är nog det mesta packat och planerat. det som inte är nedpackat får jag helt enkelt klara mej utan och det som inte är planerat är inte värt att komma ihåg. nu åker jag till uppsala. om en timme. ska bli så roligt att träffa alla mina gamla "barn" och se hur stora de har blivit! måste komma ihåg och nypa dem i kinden och gasta "nämen vad stooor du har bliiivit!" brukar var omåttligt impopulärt. jag gillar att reta gallfefber på människor.

jag och J stängde av mobiltelefonerna i tre timmar och tog en tur med leffe ut till tyresö brevik och åt på nåt litet hak med havsutsikt. det var fint. en tretimmarssemester helt enkelt.

nu ska jag säga hejdå till gudö och J och sen ska jag åka med leffe hem till bertan bildoktor!

vi ses!

ps. http://www.uppsala4h.c.se/bolsta

Kommentarer:
Postat av: decibel

Maaami! Nu bloggar jag också, kom och säg hej you crazy cat. (saknar dig)

Kram!

Postat av: Erika

Görels Fifi eller om det är Jessicas! Hej och tack för senast som var jättelängesen! /Erika (SysterYster)

2006-05-17 @ 15:48:17
URL: http://www.newmrs.blogg.se
Postat av: Mickis

haha checka in min mail adress... läääckert!
tänkte bara kolla om det är till dig man anmäler vilka veckor man vill jobba.. ja är iofs öppen för förslag då det behövs personal, spelar ingen roll när egentligen.. har som vanlgt mitt bihang Hans (aka Hassan) med mig =)
undrar om du kollar dina kommentarer.. aja slå en pling när du ser detta. jag är i tunisien denna vecka dock och latar mig i solen, medan ni är i renginga sweden hehehe ( lite små elakt hån leende...) näro, men ha d gott, d va kul att se dej igen MAMMA

2006-05-28 @ 21:47:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits