klockan sent

rövarns vad klockan blir sen ibland... fast jag har i och för sig hunnit med en MASSA viktiga saker.
handla viktiga detaljer till min utstyrsel på fredag då kära syster tar sin sjukgymnast-examen och tar de första stapplande stegen ut i arbetslivet och in i arbetslösheten. världen är grym men syster Ida är grymmare... hä!

jag är skitsnygg i min pop-prinsessklänning och med mina matchande snörsandaler med bastsula och decimeterklackar... och när jag kom hem provade jag klänningen med den nya bh:n och jag TROR inte att nån ska tänka på att jag ser missbildad ut i bystpartiet...

har varit på coop forum och handlat fyra säckar jord och en säck kogödsel. har planterat ut det mesta i växthuset. nu är det propparns fullt där. köpte två pelargoner också, 19 kronor stycket. billigt. fina och knubbiga pelargoner, så säger nämligen mamma att plantor ska se ut och då tror jag på det eftersom man ska tro på det ens mamma säger.

idag bakade jag syltkakor och chokladsnittar på jobbet eftersom vi hade föräldrafika på eftermiddagen. jag måste erkänna att det blev två sorters mycket lyckade kakor.

en annan bra sak är att det blir en Island Vibration i år också, fast bara en dag men ändå, det blir fint... familjefest liksom.

nu ska jag sova för nu är klockan halv tolv. men imorgon har jag sovmorgon. till halv åtta. wow. liksom.

jamenvihörsellernåt. gonatt.

Kommentarer:
Postat av: decibel

Klart som korvspadet att du är skitsnygg! Och, tjihoo, kilklackade espadrillos - mycket trendigt säger Ebba. Bra val!

När rymmer hon till kollot?

Postat av: Erika

du är snygg i allt...vilket kollo blir det?

2006-06-02 @ 15:26:53
URL: http://www.newmrs.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits