Regn

"Nähädutack", sa Edgar när husse ville ta med honom på morgonpromenad.
"Komigennu Edgar", sa husse, "det är ju bara lite regn."
"Men mina tassar blir blöta och det regnar på min nos och jag ser så nördig ut i den här regnrocken och det är ändå inga andra hundar ute i det här vädret och det är kallt och jag vill gå tillbaka in och sova i sängen hos matte," kinkade Edgar.
"Men Edgar du är ju skitnödig," försökte husse.
"Nä men det har gått tillbaka in i kroppen," försäkrade Edgar, "så nu går vi tillbaka in vi också, ok?"

Jaha. Så var det med det. Sen sov Edgar och matte vidare under de varma mjuka täckena...


Kommentarer:
Postat av: Ida

Han är så bra den hunden! HAHAHAH
heja edgar. Vaddå skitnödig? bajsa kan man göra i himlen.

2006-11-19 @ 22:21:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits