Edgar

Edgar
Jag och Edgar

I helgen hämtade vi lille Edgar från Uppsala. En spansk gatuhund som är helt underbar.
Hans glada person lättar upp hela min stormförkylda stämning. Går små promenader och sover.
Han är en cool kille fast har haft lite dåligt självförtroende de här dagarna men det börjar bli bättre och bättre. Självklart är det konstigt att komma till ett nytt ställe med nya människor. Särskilt om man haft det svårt tidigare i livet. Han är drygt ett år och jag hoppas att vi kommer att få många många fler år ihop. Vi är en riktig liten familj nu! Vi har Volvo, Villa och Vovve... "Då fattas bara Valium", sa Mia. Hehe.

Annars då? Jotack det knallar. Jag hostar slemklumpar och snyter snor och är allmänt sänkt, superfräscht... Imorgon ska jag försöka jobba iallafall. Hoppas det går bra.

Sovdags.
Godnatt.


Kommentarer:
Postat av: Erika

Åhå. Krya på dig (icke så) hemliga Fi!

2006-09-15 @ 14:27:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits