Maltenius

Maltenius
Malte, julafton 2006

Nu var det längesen jag skrev. Alla de jag dragit in i bloggeriträsket har gått om mej med stora steg. Så går det!
En snabb uppdatering:

Jul - Uppsala & Ryda
Nyår - Stavsnäs hos Kenneth och Malin. (Tack fina ni för myset!)
Fortsättningsvis - Jobbar som vanligt, det är roligt och en del härda, som vanligt alltså. 
                                  Fjällen v 5 med J:s familj. Ska bli mysigt. Fast vi får vara från Edgar i en vecka...
                                  Planering av bröllop!

Ja, typ så är det... Nu ska jag gå ut med jycken. Han är extremt plågad idag. Har varit och fått klorna klippta. Iallafall. Så är det!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hoppas ni får trevligt.

Saknar dina diktkommentarer...feedback

2007-01-24 @ 15:39:03
Postat av: Anonym

MIN TEEEEEEEEENIUS :D åååå va han är fin

2007-05-30 @ 21:48:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits