Råttan

Råttan
Edgar kramar sin nya råtta! I nya kojan.

Kommentarer:
Postat av: mostern

Kära Edgar, jag hade mkt trevligt när jag kom och hälsade på. Jag måste dock meddela att vi klarar oss fint utan dig, men tack för omtanken.

Man måste vara snäll mot de små så bli inte sur på husse och människovalpen. De slutar snora snart. Låt det daltas lite. Om du får abstinens efter lite gos så är du alltid välkommen hit. Mostern behöver alltid kärlek.

Vad bra att du tyckte om råttan som du fick. Har du slaktat den än? Jag la upp stackars pantern som jag hittade i trädgården. Han frös ju! Hur tänkte du eg. när du lämnade honom där? Och utan hjärnsubstans numer... Fluffiga Katten sitter i skafferiet och väntar tills du kommer nästa gång. Följer du med och grattar moster den 23/2?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits